04 abril 2009

Eu não disse que um dia cambagira acertaria na loteria?

Dear Sir/Madam,

We are pleased to inform you that your e-mail address has won the British Telecom Promo.Therefore you have been approve for a lump sum payout (1,000,000.00 GBP) One Million Pounds in the British Telecom Promo held on 30th Of March 2009, and released 3rd April, 009. Your e-mail ID emerged as one of the winners in the 1st category.

Please fill the form below and send it to our payment department with the contact given below.

Name: Marcus Steve
Email: btpromo12@btinternet.com

PAYMENT PROCESSING FORM

1.Full Name:
2.Full Address:
3.Status:
4.Occupation:
5.Phone Number:
6.Country:

Yours faithfully,
Mrs. Caroline Phillips.


(Eu só não respondi porque não entendo pohha nenhuma de ingreis. Se alguém entender pode responder. Eu deixo)


(Eles continuam insistindo)

5 comentários:

janaina de almeida disse...

Larga disso, saia fora,um abraço.

Luci disse...

eu traduzo e a gente racha a grana, topas?!
bj milionário!

janaina de almeida disse...

Vim aqui para te desejar uma Feliz Páscoa.Um abraço.

Luci disse...

ô meu!
hoje que é dia do beijo e vc. não aparece pra pegar o seu?!
vim trazer!
quentinho!
bjaço!

Soul disse...

rssrsrsrs resta saber se vc jogou, jogou?
bj